Ce trebuie sa faceti pentru a fi un angajator bun

Productivitatea unei companii se bazeaza in principal pe cat de multumiti se simt angajatii sai. Ar putea fi reducerea programului de lucru sau chiar adoptarea unui catelus vagabond.Cu toate acestea, pentru multi angajati, starea lor de spirit este determinata in mare masura de modul in care sunt tratati de angajatorii lor.

Exista companii precum Google, Hilton, Salesforce, Sisco si NetBet care sunt exemplare si au mediul de lucru ideal.Steve Bushnell, consultant in conducere si fondator al Charles River Carrers, constata ca exista cinci pasi simpli pe care fiecare angajator trebuie sa ii faca pentru a asigura fericirea angajatilor lor din afacere.

1.Fiecare angajator trebuie sa-si asculte angajatii

Bushnell subliniaza ca cea mai importanta virtute a unui angajator excelent este aceea de a putea asculta. Mai ales atunci cand „asculta cu intentie”.
„Am observat ca oamenii sunt foarte des incantati de ideile lor si vor sa avanseze foarte repede”, a spus Bushnell. „Ceea ce nu fac foarte des este sa asculte intelepciunea din spatele evaluarilor”.
Pentru a asculta in mod intentionat, angajatorii trebuie sa isi doreasca sa gaseasca timp pentru a asculta si sa fie prezenti atunci cand vorbesc cu personalul lor. „Nu ar trebui sa fie partinitori, ci cu o minte deschisa. „Daca intrati intr-o discutie doar cu propriile pareri, atunci nu ascultati cu adevarat”.

2.Angajatorul trebuie sa inteleaga importanta echilibrului dintre viata personala si munca

Munca nu ar trebui sa consume niciodata intreaga viata a unui angajat. Au hobby-uri, hobby-uri, angajamente si evenimente care au loc in afara biroului si angajatorii trebuie sa fie deschisi sa-si incurajeze angajatii sa incerce lucrurile.

Dupa cum observa Bushnell: „Este important sa oferi angajatilor flexibilitatea pentru a face o treaba care se potriveste vietii lor ocupate si complicate. Cu cat un angajator incearca sa imbunatateasca echilibrul dintre viata profesionala si cea profesionala a angajatilor, cu atat vor fi mai prezenti si disponibili atunci cand este nevoie. De asemenea, vor fi mai fericiti

3.Managerii ar trebui sa evalueze angajatii pentru munca lor

Bushnell considera ca managerii ar trebui sa faca critici constructive frecvente si zilnice asupra muncii lor. Indiferent daca este pozitiva sau negativa, comunicarea este importanta pentru a crea un mediu de lucru placut.
„Cand sunt singura in birou toata ziua, este frumos cand cineva vede ce fac si cum o fac. Vreau sa stiu ca ceea ce fac este legat de afaceri. „Vreau sa lucrez cu oameni carora le pasa si le pasa de ceea ce fac.”
Consilierul in cariera subliniaza, de asemenea, ca evaluarea este mai buna atunci cand se face fata in fata. „Treceti prin biroul lor sau faceti un apel Skype pentru a le multumi pentru munca lor si spuneti-le cat de mult apreciati performanta lor.”

4.Marii manageri conecteaza angajatii la imaginea de ansamblu

Pentru ca un angajat sa se simta fericit, el trebuie sa simta ca munca pe care o face are un impact real. Daca simte ca isi petrece timpul, atunci va deveni, fara indoiala, indiferent fata de munca sa in general.Bushnell noteaza ca „trebuie sa le conectati rolul la imaginea de ansamblu a afacerii. Vreau sa construiesc o catedrala. Nu vreau sa fac caramizi „. Potrivit lui Bushnell, managerii trebuie sa fie clari despre care sunt obiectivele si ce incearca sa realizeze compania. Apoi, trebuie sa analizeze fiecarui angajat, modul in care munca lor poate contribui la „imaginea de ansamblu” a companiei.

5.Angajatorii trebuie sa ofere o plata echitabila

Poate parea evident ca angajatii sunt mai fericiti atunci cand sunt bine platiti. Daca un angajat simte ca nu este suficient de platit sau este nedreptatit, atunci poate simti ca munca lui nu este apreciata si s-ar putea sa vedeti ca performanta lui scade.

Dar ce face diferit un angajator? Iata cativa factori importanti care pot face diferenta.
Leadership: Este adevarat ca nu toti angajatorii pot avea calitatile unui bun manager si lider. Daca cineva este capabil sa conduca resursele umane, poate avea rezultatele corespunzatoare.
Toleranta: un angajator ar trebui sa fie constient de faptul ca trebuie sa se ocupe de factorul uman si ca unele cazuri sunt dincolo de controlul unui angajat. Dar cu siguranta ar trebui sa existe limite pentru toleranta.

Curaj: Nu este intotdeauna placut si usor pentru cineva sa dea ordine, ci si sa isi asume responsabilitatea pentru actiunile angajatilor sai si munca lor. Din acest motiv, gasirea unui personal care sa indeplineasca cerintele joaca, de asemenea, un rol important
Comportament pozitiv: un angajator nu se poate astepta la rezultate bune atunci cand exista un comportament prost si lipsa de respect. Daca exista un astfel de mediu, angajatorul va avea noroc daca reuseste sa isi mentina resursele umane.

Motivatie: Angajatorii au de obicei un interes constant fata de angajatii lor si caracteristicile care ii disting in munca lor. Este util sa nu neglijam factorul uman si sa cautam noi modalitati prin care se vor da stimulente, dar si recunoasterea eforturilor depuse de angajati

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *